Vážení hosté,
Věříme, že výběrem těchto rekreačních objektů budou naplněny Vaše
představy o klidné dovolené. Dovolíme si Vás nyní seznámit s
„Podmínkami pobytu“.
1) ÚVODNÍ USTANOVENÍ.
- Postupujeme v souladu s příslušnými ustanoveními obecně závazných
právních předpisů České republiky zákonem č. 40/1964 Sb., Občanským
zákoníkem, zákonem č.513/1991 Sb., Obchodním zákoníkem a dalšími
platnými předpisy, vztahujícími se k problematice uzavírání smluvních
vztahů. Podmínky pobytu jsou pro všechny zúčastněné strany
závazné.
- Uzavřít smlouvu o pobytu může jen osoba fyzická, příčetná, která
dovršila 18 let věku
- Smluvní vztah mezi oběma stranami vzniká po vyplnění objednacího
formuláře a složením zálohy na účet
- Pokud záloha nebude uhrazena do 4 dnů po odeslání objednávky, smluvní
vztah zaniká
2) VYBAVENÍ A SLUŽBY
- vybavenost objektu je zajištěna pronajímatelem stejně jako čistota
objektu, upravenost okolí a odpovědnost za provedení stavebních úprav dle
platných norem
- počet uvedených lůžek je pevný a nelze přidat přistýlky
- v objektu je garantována teplá užitková voda, elektřina a
ložní prádlo
- nástup k pobytu je v sobotu a časovém rozmezí 15:00 hod. – 18:00
hod. Nástup mimo tento čas je možný po telefonické dohodě
s pronajímatelem chaty stejně jako změna kontaktního bodu.
- v případě zkráceného pobytu Vám bude navrhnuta cena pronajímatelem.
Všechny platby jsou včetně DPH. Hosté uhradí pronajímateli místní
poplatek obecnímu úřadu který činí 5 až 25 Kč na osobu a den proti
potvrzení. V případě psa činí poplatek 300 Kč za týden. Po převzetí
objektu složí hosté kauci po dohodě s pronajímatelem ve výši do
4 000 Kč, která bude v případě bezvadného předání objektu vrácena
po ukončení pobytu.
- v ceně pobytu je zahrnuto povlečení, elektrická energie 100kWh, dřevo
a jiná tuhá paliva. Dřevo je určeno výhradně k otopu objektu a nelze jej
bez svolení pronajímatele pálit na otevřeném ohništi.
- před odjezdem hosté provedou úklid objektu a v případě poruchy
vybavení či jeho zničení jsou povinni informovat pronajímatele a dohodnout
se na vyrovnání. V případě, že hosté úklid neprovedou nebo jej
provádět nechtějí, uhradí pronajímateli částku ve výši
500,–Kč.
3) OBJEDNÁVKA POBYTU
- Kliknutím na požadovaný termín se objeví krátký formulář, který je
nutné vyplnit dle skutečnosti
- Odesláním objednávky Vám bude po dobu 6 pracovních dnů po odeslání
objednávky objednaný pobyt dočasně rezervován.
- Trvalou rezervaci pobytu Vám provedeme dnem připsání zálohy na uvedený
účet a budeme Vás informovat o jejím přijetí.
- K úhradě rozdílu skutečné ceny pobytu budete vyzvání 4 týdny před
nástupem . V situaci, kdy bude objednávka provedena v termínu kratším
než 4 týdny, je splatná celá cena pobytu.
Současně obdržíte informaci potřebnou pro úhradu splátky (číslo
účtu, variabilní a konstantní symbol, apod.)
4) ÚHRADA POBYTU
- první splátku zálohy na pobyt odešlete tak, aby byla zaúčtována
nejpozději do 4 pracovních dnů po odeslání objednávky!
- platbu je možné provést převodním příkazem, poštovní poukázkou
typu A nebo složením částky na účet u České spořitelny. V situaci,
že doplatek nebude zaúčtován do 30 dnů před nástupem bez zřejmého
důvodu, pobyt se zruší a záloha propadá.
5) STORNOVACÍ PODMÍNKY
Na objednatele, který odstoupí písemnou formou od zprostředkovaného
pobytu po vystavení a odeslání „Potvrzení o přijetí zálohy na úhradu
pobytu“, se vztahují následující stornovací podmínky:
- zrušení pobytu 31 dní před nástupem a více: poplatek 20% z celkové
ceny pobytu
- zrušení pobytu 30–15 dní před nástupem: poplatek 50% z celkové
ceny pobytu
- zrušení pobytu 14–0 dní před nástupem: poplatek 100% z celkové
ceny pobytu
Pokud není od pobytu odstoupeno písemnou formou, považuje se smlouva za
platnou a tedy pokud hosté k pobytu nenastoupí, hradí pobyt v celé
jeho výši.
V případě, že zákazník požaduje jiný než rezervovaný termín, je
nutné aby kontaktoval vlastníka objektu a s tím okolnosti projednal.
6) ODPOVĚDNOST
- Za čistotu, technický stav zařízení a hygienický stav objektu
odpovídá vždy pronajimatel objektu.
- Je-li z důvodu vyšší moci objekt nezpůsobilý pro ubytování, je
možné zrušení pobytu a zákazníkovi náleží vrácení celé či části
ceny jím uhrazené.
- Finanční náhradu nemůže zákazník vymáhat v případě uzavření
veřejných zařízení nebo provozoven služeb, špatné kvality vody
v řekách nebo jezerech, nadměrného výskytu hmyzu a dalších okolností,
které nelze předvídat.
- V případě závažného porušení ubytovacích a deklarovaných
podmínek pronajímatelem, může zákazník odstoupit od smlouvy a to písemnou
formou s konkrétním odůvodněním.
- V případě, že se hosté budou chovat v rozporu s dobrými mravy nebo
se dopustí jednání, které lze posuzovat dle přestupkového nebo trestního
zákona, je oprávněn majitel objektu pobyt bez náhrady ukončit a
požadovat náhradu za poškozené nebo zničené věci. Za jednání
proti dobrým mravům se považuje např. rušení nočního klidu, ubytování
více osob než je sjednáno s majitelem, neúcta k majetku apod.
Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že jsou mu známy
všechny podmínky pro pobyt na vybraném objektu, že s nimi souhlasí a
v plném rozsahu je přijímá.